Foros
G.M. TEXU (S.M.R.A) :: Foros :: Mundo natural :: Denuncias, medio ambiente y naturaleza
 
<< Tema anterior | Tema siguiente >>
Refugio de Vegahuerta y Frade
Moderadores: admin, karlos, texu, Odon
Autor Mensaje
Roberto
jue sep 23 2010, 07:24
Miembro registrado #23
Unido: mar abr 01 2008, 09:32

Mensajes: 69
Para el que quiera ver las reformas hecha en el Frade y cómo quedó el refugio de Vegahuerta.

De Tete Gotera y Otilio, creo que era así...

Fuente: Foro Picos.

[ Editado jue sep 23 2010, 07:26 ]
Volver arriba
pablo
jue sep 23 2010, 08:45
Miembro registrado #19
Unido: vie mar 28 2008, 11:20

Mensajes: 85
Bueno, bueno. Lo del material pal refugio de Vegahuerta ye brutal!!! Encima da la impresión que ye un chamizu pa 4 persones na más. Sin comentarios :(
Volver arriba
fabian
jue sep 23 2010, 11:04
Miembro registrado #25
Unido: lun abr 07 2008, 09:11

Mensajes: 53
Nun penseis maaaaaal, nun sobra material, ye que van a facer buen camín hasta vegabaño....

Yo cuando veo esto, acuérdome de Jandro y otros cómo el que carretaron los materiales pal albergue de Fayacaba desde la Casilla, a mano!! y cuando habia suerte con alguna caballería...(que yeren les menos de les veces).
Y el albergue Fayabaca ye el Waldorf Astoria comparao con esti chamizu.
Repito: a mano o a yumbu!!, y el camin yera un camin de cabres, no un carretera como ahora.

Nah, nun comento más que me sube la tensión, bueno, una última cosa: una caseta de obra pinta de camuflaje (es decir: gris), un vuelu y ponemos un refugio onde sea, cuando se joda una, otru vuelu, de la que sube una que baje la otra.(Y por la nieve y el frio nun vos preocupeis, hayles aislaes perfectamente y aguanten 5m de nieve si fai falta, y cojen unos cuantos más).

Lo dicho, que me sube la tensión.
Volver arriba
Odon
jue sep 23 2010, 11:24

Miembro registrado #4
Unido: mar mar 11 2008, 05:07

Mensajes: 154
Meca, vaya brutal, nun sabía yo que habíen metío mano los del parque pa "reconstruir" el refugiu de Vega Huerta. Eso sí, el que hechó les cuentes pa facelu, pasóse, no?. Normal que los presupuestos  se hinchen tanto. Joer, si pa "pegar" cuatro piedres nun fae falta tanto...
La verdad que-y auguro un futuru como cuadra. A ver cuánto tiempu tarden en sistiar les vaques dentro...

Y el del Frade... en fin, la "superfuente" que se marcaron, digna del parque nacional en que se encuentra.

Volver arriba
Borja
lun sep 27 2010, 01:56
borja
Miembro registrado #7
Unido: mar mar 25 2008, 08:00

Mensajes: 73
tope estes por Internet, pero tranquilos, el mismu que tiro la Segunda Santina del Urriellu tirara esti refugiu porque tien el una empresa de construcciones y sera el voluntario pa reconstruilo previo pago de 1 millon de Euros


Volver arriba
 

Saltar:     Volver arriba

Sindicalizar este hilo: rss 0.92 Sindicalizar este hilo: rss 2.0 Sindicalizar este hilo: RDF
Powered by e107 Forum System